Звіт адміністрації

Звіт адміністрації школи про навчально-виховну та господарську діяльність закладу у 2017 – 2018 навчальному році.

І. Навчальна діяльність.

У 2017 – 2018 навчальному році усі навчальні програми із предметів, передбачених навчальним планом, було виконано.

На кінець навчального року у школі навчалося 159 учнів. Із них високого рівня досягли 14 учнів:

Книш Софія,  Пузиренко Сергій, Ралка Арсеній, Тендітна Аліна – 3 клас;

Карпенко Анастасія, Недихалова Євгенія, Савченко Руслана, Шевердін Арсеній, – 4 клас;

Музикін Матвій, Мурай Юрій – 5 клас;

Бульченко Руслан, Лаврик Дарина, Колодненко Андрій – 6  клас;

Книш-Петренко Захарій – 7 клас.

 

Одержали атестат про середню загальну освіту 13 учнів:

Лазор Анна
Денисенко Яна
Куліков Дмитро
Лазаренко Дар’я
Сергієнко Яна
Лаврик Артем
Симоненко Ксенія
Кривенко Денис
Лядський Богдан
Міщенко Сергій
Сиромятніков Данило
Солона Артур
Корзун Владислав

 

Одержали свідоцтво про неповну загальну середню освіту 16 учнів:

Голоктіонов Дмитро
Індик Михайло
Кибукевич Катерина
Кіріліна Аліна
Лаврик Євген
Поляков Олександр
Сафрон Анастасія
Сиромятніков Олексій
Таран Даніїл
Ярмоленко Наталія
Ярох Аліна
Дудник Денис
Козлова Владислава
Карташова Олена
Васил’єва Наталія
Цибульняк Катерина

 

Участь в предметних олімпіадах та конкурсах.

У 2017-2018 навчальному році учні школи вибороли 8 призових місць у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад з  базових дисциплін:

Сергієнко Яна Вікторівна, 11 клас – І місце  з української мови та літератури, ІІ місце з біології;

Скидан Єлизавета Олександрівна, 8 клас – І місце з української мови та   літератури;

Лазор Анна Володимирівна, 11 клас – ІІ місце з математики;

Стукало Іван Ігорович, 8 клас – І місце з історії;

Книш-Петренко Захарій В’ячеславович – І місце з математики, ІІІ місце з хімії;

Бульченко  Руслан Миколайович – І місце з математики.

У ІІІ  етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики Захарій Книш-Петренко зайняв ІІІ місце.

 

ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика:

Книш Софія Віталіївна, 3 клас – І місце;

Мурай Юрій Олександрович, 5 клас – І   місце;

Сергієнко  Яна Вікторівна, 11 клас – І місце;

Лаврик Дарина Миколаївна, 6 клас – ІІ місце;

Скидан Єлизавета Олександрівна, 8 клас – ІІІ місце

ІІ етап Міжнародного мовно-літературного  конкурсу імені Т.Шевченка:

Мурай Юрій Олександрович, 5 клас – І місце

Сергієнко Яна Вікторівна, 11 клас – І місце

Лаврик Дарина Миколаївна, 6 клас – ІІ місце

Скидан Єлизавета Олександрівна, 8 клас – ІІ місце

ІІ. Виховна робота

Вся виховна робота в школі  побудована за Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів і має такий зміст виховної діяльності : ціннісне ставлення до себе , ціннісне ставлення до сім’ї , родини , людей , ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення  до природи , ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.

Правосвідомість полягає у вихованні поваги до Конституції України , законодавства , державної мови у вмінні відстоювати свою думку , передбачати можливі наслідки дій та вчинків , захищати та підтримувати закони і права людини , бути обізнаними із способами соціального захисту.

Найбільш поширеними формами з правового виховання  є бесіди , виховні години , диспути  , обговорення  кінофільмів , проведення конкурсів , вікторин.

З метою правової освіти учнів та на виконання Комплексної Програми з профілактики правопорушень у нашому закладі були проведені просвітницькі заходи , спрямовані на формування знань про сутність і види злочинів та інших правопорушень:

  • Всеукраїнський тиждень права (учитель історії Кошман Л.О.)
  • Місячник безпеки дорожнього руху (заступник зВР Кошман Л.О. та педагог-організатор Саврук Л.М.)
  • День Гідності і Свободи (заступник зВР Кошман Л.О. та педагог-організатор Саврук Л.М.)
  • Книжкові виставки , презентації видань про права людини та іншої літератури правового змісту, показ презентацій (Шкільний бібліотекар Онопрієнко І.С.).
  • Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насилля (практичний психолог Каблюк В.В)

З метою попередження правопорушень, насильства , жебракування  з учнями школи  проводилась цілеспрямована профілактично- попереджувальна робота  . Класні керівники постійно тримають зв’язок з родинами, відвідують родини вдома, телефонують. На внутрішкільному обліку перебувало 2 учні. З учнями, схильними до правопорушень проводилась корекційна робота практичним психологом, соціальним педагогом Каблюк В.В., заступником з ВР Кошман Л.О., класними керівниками. Учні даної категорії  залучались до участі в класних та шкільних заходах.

Також проводяться заходи спрямовані на виховання міжнаціональної поваги й непримиримого ставлення до проявів расизму та ксенофобії: тренінги, бесіди, круглі столи (практичний психолог Каблюк В.В).

Протягом 2017-2018 н.р. працювала Рада профілактики правопорушень та шкільний наркопост (заступник з ВР Кошман Л.О). На засіданнях розглядалися питання роботи з учнями девіантної поведінки, проводились консультації для батьків, педагогів, зустрічі з представниками правоохоронних органів.

У системі робота з профілактики шкідливих звичок, запобігання наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління. Створено банк даних  дітей «групи ризику». У рамках тижнів, днів і місячників з профілактики дитячого травматизму проведено: бесіди «Безпечна дорога до школи», «Пам’ятаймо про 101», День безпеки життєдіяльності напередодні канікул, акції «Наркоманія – знак біди», «Здорова людина – здорове суспільство».

Національна свідомість  виявляється у набутті молодим поколінням соціального досвіду , успадкування духовних надбань українського народу досягнення високої культури міжнаціональних взаємин , формування у молоді рис громадянина України , усвідомлення моральних та культурних цінностей , історії , звичаїв , обрядів , символіки. Однією з найефективних форм виявлення результативності щодо формування громадянських якостей учнів є їх залучення у різноманітних учнівських конкурсах, які дозволяють розкрити творчі здібності за різними темами та напрямками. Протягом року було проведено:

  • День Захисника України (заступник зВР Кошман Л.О., учитель Захисту Вітчизни Кикоть В.В)
  • День визволення України від німецько-фашистських загарбників і перемоги у ІІ Світовій війні (учитель історії Кошман Л.О)
  • День українського козацтва (учитель фізкультури Ткаченко С.В)
  • Заходи до Дня народження Грушевського (учитель історії Кошман Л.О, учитель української мови та літератури Вельможна І.В)
  • День пам’яті жертв Голодомору (заступник зВР Кошман Л.О)
  • День української писемності (учителі української мови та літератури Вельможна І.В, Коваленко О.В)
  • Вшанування пам’яті учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС в Україні (заступник зВР Кошман Л.О, практичний психолог Каблюк В.В)

Організація дитячого самоврядування в закладі планується відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу. В школі працює Рада старшокласників, яку очолювала Лазаренко Дар’я.

Організація учнівського самоврядування починається з класного колективу. У кожному класі обрані староста та його заступник. Відповідальні справи щодо керівництва життям класу доручаються активу, а потім залучається весь класний колектив. У Раді (класі) діють шість комісій.

Діяльність учнівського самоврядування  здійснюється за чітко складеними планами засідань Учнівської Ради та кожної комісії.

Протягом  навчального року робота учнівського самоврядування  була ефективною. Комісії працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі. Лідери учнівського самоврядування протягом року були активними учасниками різноманітних акцій та  організовували  шкільні тематичні заходи:

– День туризму (учитель фізкультури Лазаренко О.О.)

– Святковий концерт до Дня вчителя (педагог-організатор Саврук Л.М.)

– Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці (шкільний бібліотекар Онопрієнко І.С)

– Акція «16 днів без насильства» (практичний психолог Каблюк В.В)

– Новорічна майстерня (педагог-організатор Саврук Л.М.)

– Місячник «Зимуючі птахи» (учитель біології Науменко В.О.)

– Акція «Охорона первоцвітів» (учитель біології Науменко В.О.)

– Квест «Молодь обирає здоров’я» (учитель Доценко Ю.В)

– День Пам’яті та Примирення (учитель історії Кошман Л.О)

– День вишиванки (педагог-організатор Саврук Л.М)

На базі нашої школи діє кімната українського побуту (Савченко Л.М., Саврук Л.М) , яка постійно поповнюється експонатами , створюються нові експозиції.

 

Ціннісне ставлення до сім’ї , родини , людей виявляється у моральній активності особистості , прояві чуйності , чесноті , правдивості , працелюбності, справедливості , гідності ,милосердя , толерантності , совісті , терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, добросовісності, вічливості , делікатності,тактовностями , вмінні працювати з іншими ; здатності прощати і просити пробачення , протистояти виявам несправедливості , жорстокості.

Показник моральної вихованості  особистості – це єдність моральної свідомості та поведінки , єдність слова і діла , наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

У цьому напрямку виховної роботи в школі були проведені такі заходи :

  • День вчителя (педагог-організатор Саврук Л.М., керівник гуртка «Умілі руки» Каблюк В.В)
  • Ярмарка до Дня Святого Миколая (педагог-організатор Саврук Л.М., керівник гуртка «Умілі руки» Каблюк В.В, учитель музики Савченко Л.М)
  • Новорічні свята (класоводи, класні керівники 1-11 класів)
  • Шевченківський тиждень (учителі української мови та літератури Вельможна І.В, Коваленко О.В)
  • Зустріч у літературній вітальні «Чарівний світ поезії» (учителі української мови та літератури Вельможна І.В, Коваленко О.В)
  • Тематичний тиждень «Великодня писанка» (педагог-організатор Саврук Л.М., керівник гуртка «Умілі руки» Каблюк В.В)
  • «Українські вечорниці» (учитель української мови та літератури Коваленко О.В)
  • «День вишиванки» (педагог-організатор Саврук Л.М)
  • Свято української родини (класовод 2 класу Мірошниченко Г.Г)
  • Флешмоб «Україна крокує до Європи (практичний психолог Каблюк В.В.)

Продовжує роботу шкільний волонтерський загін «Турбота» (педагог-організатор Саврук Л.М.). Завдяки волонтерській роботі учні та педагоги школи брали участь у благодійних акціях «Від серця до серця», «Діти – воїнам АТО», «Великодній кошик», «Патріотична хвиля».

Ціннісне ставлення до природи  формується в процесі екологічного виховання. Його мета в усвідомленні функцій природи в житті людини, почутті особистої причетності до збереження природних багатств , відповідальності за них ; поводитись компетентно , екологічно безпечно ; активній участь у природоохоронних заходах ; посиленому екологічному просвітництву. Ціннісне ставлення до природи і сформована на його основі екологічна культура обов’язковою умовою сталого розвитку суспільства , узгодження економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку.

Протягом 2017/2018 навчального року були такі екскурсії та акції :

  • Екскурсії до Ніжина, Батурина, Києва (педагог-організатор Саврук Л.М)
  • Акція «За чисте село, за чисте довкілля» (адміністрація школи)
  • Акція «Санітарний четвер» (класоводи, класні керівники 1-11 класів)
  • День Землі (учитель біології Науменко В.О)
  • Конкурс малюнків «Мій улюбленець», презентації до Дня захисту тварин (педагог-організатор Саврук Л.М., учитель біології Каблюк В.В)

Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції , широкому спектрі естетичних почуттів , діях і вчинках , пов’язаних з мистецтвом. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості  широкого спектру почуттів – здатності виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об’єктів довкілля як естетичної цінності , ерудиція у галузі мистецтва , власний погляд на світ , здатність радіти  за інших як ознака духовної зрілості.

Протягом року  учні відвідували гуртки художньої самодіяльності та брали участь у  мистецьких  конкурсах.

Дивіься:

САВЧЕНКО Л.М (вокал)

ЛАЗАРЕНКА О.О (спорт)

САВРУК Л.М. (квітникарі)

 

 

Comments are closed